Skip to main content
RD EZ

241103 - SD 3.5, wpływ cfg na styl

Spis Treści #

Irrelevant.

1. Konstrukcja #

Skupiamy się na SD 3.5 (w wersji na RTX 2070). Konstrukcja:

.

Prompt:

Silhouette Art of a small child walking cautiously towards the monumental library made of mushrooms, in deep forest, breathtaking detailed, masterpiece, awe-inspiring, radiant, magnificent, photorealistic inksplash illustration, red black white dominant colours

Co ważne - tym razem zmieniam seed. To nie jest ten sam seed; popatrzcie na to jak się zmienia styl.


2. Wpływ cfg #

2.1. Cfg 1 #

.

Moim zdaniem - za mało "stabilny" rysunek. Za dużo artefaktów. To nie jest "photorealistic inksplash illustration", tu się pojawiają artefakty wskazujące na grafikę komputerową.


2.2. Cfg 2.5 #

.

Tu jest dominacja stylu nad tematem. Ale styl jest taki jak bym się spodziewał.


2.3. Cfg 3.5 #

.

Tu jest nieco inny styl, ale nadal działa i nadal dobrze wygląda.


2.4. Cfg 5.5 #

.

Dobry, ostry styl, ale bardziej "dokładny". Nie ma przepalenia.


2.5. Cfg 9 #

.

Nadal dobrze wygląda, ale nie o czymś takim myślałem.


2.6. Cfg 12 #

.

Tu jest moim zdaniem przepalony rysunek.

3. Wnioski #

Na podstawie linka z reddit

To się w pewnym stopniu pokrywa z przykładami powyżej.

Config Charakterystyka
cfg 2 Przewaga stylu nad tematem, jednak osiąga zamierzony efekt
cfg 4 Zrównoważony balans stylu i tematu
cfg 6 Wciąż zachowuje cechy stylu, lecz jest "ostrzejszy" w przypadku bardziej abstrakcyjnych rysunków